Isnin, 24 Oktober 2011

Cari Kerja - Senario

Aa Aku Dapat Keje Jadi Pegawai Bank
Kan Lebih Baik Dari Merompak Bank Oi
Dan Aku Pula Kerja Membuat Kasut
Hai Lebih Baik Dari Curi Kasut

Itu Semua Kerja Karut
Jangan Ikut Jangan Hasut

Cari Kerja Cari Kerja
Carilah Yang Berfaedah
Jangan Jadi Jangan Jadi
Orang Yang Tak Tentu Arah

Banyak Kerja Banyak Kerja
Ada Dalam Dunia
Ada Pahala Ada Dosa
Pilih Dengan Bijaksana

Aku Bangga Jadi Penternak Ayam
Lebih Baik Dari Jadi Bapak Ayam
Aku Pula Kerja Mencuci Kereta
Baik Dari Mencuri Kereta

Belum Lagi Kerja Masuk Ke Universiti
Dah Dapat Masuk Jangan Bakar Sesuka Hati
Dan Aku Pula Kerja Jadi Nelayan
Hai Lebih Baik Dari kaki Perempuan

Cari Kerja Cari Kerja
Carilah Yang Berfaedah
Jangan Jadi Jangan Jadi
Orang Yang Tak Tentu Arah

Banyak Kerja Banyak Kerja
Ada Dalam Dunia
Ada Pahala Ada Dosa
Pilih Dengan Bijaksana

Lebih Mulia Aku Jadi Pesawah
Untung Halal Tidak Makan Rasuah
Kerja Aku Hanya Mengutip Duit Tol
Lebih Baik Dari Kaki Botol

Cari Kerja Cari Kerja
Carilah Yang Berfaedah
Jangan Jadi Jangan Jadi
Orang Yang Tak Tentu Arah

Banyak Kerja Banyak Kerja
Ada Dalam Dunia
Ada Pahala Ada Dosa
Pilih Dengan Bijaksana

Cari Kerja Cari Kerja
Carilah Yang Berfaedah
Jangan Jadi Jangan Jadi
Orang Yang Tak Tentu Arah

Banyak Kerja Banyak Kerja
Ada Dalam Dunia
Ada Pahala Ada Dosa
Pilih Dengan Bijaksana

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lama cari lagu xjumpa smpi skrg